213 029 6106
6942 606440

Η μέθοδος Teacch εστιάζει στο άτομο με αυτισμό και στη δημιουργία εκπαιδευτικού προγράμματος ανάλογα με τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του. Προτεραιότητα του προγράμματος είναι η ‘έμφαση στο άτομο’, η κατανόηση της ιδιαίτερης φύσης του αυτισμού, η εφαρμογή κατάλληλων προσαρμογών και η εκτεταμένη στρατηγική παρέμβασης, η οποία στηρίζεται στις υπάρχουσες δεξιότητες και στα ενδιαφέροντα του ατόμου (Schopler, 1997).

Τα βασικά στοιχεία της δομημένης διδασκαλίας Teacch είναι:

  • Η δόμηση του φυσικού περιβάλλοντος
  • Το ατομικό ημερήσιο πρόγραμμα
  • Το σύστημα εργασίας
  • Η εξατομίκευση του εκπαιδευτικού προγράμματος-
  • Η οπτική παρουσίαση των πληροφοριών

Στο κέντρο μας υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος και εξειδικευμένος χώρος θεραπείας και εκπαίδευσης παιδιών με αυτισμό και διαταραχές επικοινωνίας βάσει των αρχών του TEACCH.

Η οργάνωση του περιβάλλοντος σκοπό έχει να προωθήσει την κατανόηση του παιδιού και να μειώσει τα προβλήματα συμπεριφοράς, τα οποία είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς κατανόησης. Η φυσική δόμηση δίνει νόημα στο περιβάλλον και στο συγκεκριμένο χώρο. Είναι ο πιο ξεκάθαρος τρόπος για να αρχίσει το παιδί να κατανοεί και να μαθαίνει.

Συγκεκριμένα :

  • Θέτει σαφή φυσικά και οπτικά όρια
  • Μειώνει τις Οπτικές και Ακουστικές Διασπάσεις
  • Διευκρινίζει τις Περιοχές του Χώρου Εργασίας
  • Εξατομικεύει