Η Εικονογραφική Μέθοδος (Δώρα Δ. Μαυρομμάτη) είναι μια εξειδικευμένη πολυαισθητηριακή μέθοδος. Οι μαθητές με τη βοήθεια εικονογραφημάτων επιχειρούν να δημιουργήσουν μια ισχυρή μνημονική σύνδεση μεταξύ μιας εικόνας και της μορφής της λέξης. Τα παιδιά με δυσλεξία τείνουν να βασίζονται σε σημαντικό βαθμό στην οπτική μνήμη, λόγω του φωνολογικού ελλείμματος. Η εικόνα που επιλέγεται, συνδέεται με τη σημασία της λέξης, έτσι ώστε, σε συνδυασμό με τη συζήτηση με το μαθητή και την κατασκευή σχετικής ιστορίας, η εντύπωση να ισχυροποιείται ακόμη περισσότερο.
Τα εικονογραφήματα αντικαθιστούν τα δύσκολα γράμματα της κάθε λέξης. Τα γράμματα μετατρέπονται σε ζωγραφιές με σημασία. Για παράδειγμα, στη λέξη δάχτυλο, το γράμμα – υ – μπορεί να ζωγραφιστεί ως ένα δάχτυλο ή στη λέξη φωλιά, το γράμμα -ω- μπορεί να ζωγραφιστεί σαν μια φωλιά πουλιών.